Sociale Medier

Det er de færreste virksomheder som har ressourcer til at være på alle sociale platforme. Nye sociale medier dukker løbende op, og er derfor vigtigere end nogensinde bevidst at vælge hvilke platforme man vil markedsføre sig på.

Uanset hvilke sociale platforme man vælge at markedsføre sig på, så handler det om at sætte fokus på god kommunikation.

Man kan let smide masser af penge efter annoncer, for at komme igennem til sin målgruppen. Hvis både indholdet af annoncer og indholdet der hvor annoncerne leder kunderne hen, ikke har høj nok kvalitet og hvis der ikke laves en målrettet segmentering, så udebliver resultaterne.

Det gælder uanset om man går at brande sin virksomhed, at få flere følgere/Likes eller om man leder brugerne hen på en hjemmeside eller webshop.

Vi kan hjælpe jer med at forstå hvad de enkelte platforme kan gøre for jeres virksomhed, og herud fra vælge hvor I vil prioritere at markedsføre jer.

Her efter kan vi enten drive jeres sociale medier for jer eller sætte jer godt i gang med undervisning og løbende sparing.


LinkedIn

LinkedIn

LinkedIn er forretningsverden svar på Facebook.

Her har du muligheden for at profilere din virksomhed og igennem netværket at komme ud til nye kunder med din virksomheds produkter og ydelser.

Youtube & Vimeo

Markedsføring via video er i stormende vækst. Cisco anslår at 69% af al internet-traffik i 2017 vil være streaming af video, herunder markedsføringsvideoer. YouTube og Vimeo er vores bud på nå jeres kunder på video-platformen.